Ptáte se, jak optimalizovat procesy ve vaší firmě? Vyzkoušejte aplikace z nové cloudové platformy AVAplace a rozšiřte tak svůj informační systém HELIOS.
Aplikace AVAplace jsou propojují ERP systémem v oblastech lidských zdrojů, obchodu, logistiky, služeb, financí, produktivity nebo projektového řízení. Napojení aplikací na IS HELIOS je velice jednoduché a pro používání aplikací vám bude stačit mobilní telefon, notebook, nebo tablet.
Aplikace potěší především manažery, kteří potřebují mít přehled o všech firemních procesech, chtějí vědět, v kterých oblastech lze ušetřit finanční prostředky a jak zefektivnit práci zaměstnanců.
Mezi nejoblíbenější aplikace našich zákazníků patří:
ANeT-WebTime
Máte problém s pozdními příchody nebo předčasnými odchody zaměstnanců? Chcete si ověřit, že je váš kolega právě v práci? Dochází ke chybám při manuálním zpracování podkladů pro mzdy? Evidujete docházku správným způsobem? Chcete automatizovat žádosti o dovolenou? Aplikace ANeT-WebTime vám může pomoci. Od správného plánování směn zaměstnanců až po automatické zpracování a vyhodnocení dat pro mzdy.
Balíkobot
Zautomatizujte své logistické procesy. Aplikaci Balíkobot využijí především e-shopy a výrobní i velkoobchodní společnosti. Díky automatickému odesílání dat o zásilkách šetříte lidské zdroje, zvyšují rychlost a kvalitu expedice, a tím zvyšují své tržby.
Bank App
Díky aplikaci Bank App dokážete se svojí bankou komunikovat rychleji a bezpečněji. Budete moci zautomatizovat procesy pro stahování bankovních výpisů či odesílání příkazů k úhradě. Bank App zabezpečí spojení mezi ERP systémem a internetovým bankovnictvím, takže se budete moct soustředit pouze na práci v ERP systému a nebudete muset neustále přepínat mezi několika systémy.
DOCU-X DMS
DOCU-X vám umožní přístup k dokumentům kdykoliv a odkudkoliv potřebujete. Vaše doklady jsou zabezpečeny proti ztrátě a zničení a jakékoliv hledání dokumentů a informací v nich je otázkou vteřin. V DOCU-X můžete spravovat a schvalovat jakýkoliv dokument a nemusíte se tedy omezovat jen např. na účetní doklady.
Gatema – mobilní skladník
Chcete mít přehled nad svým skladem, zrychlit inventuru nebo zefektivnit práci vašich skladníků? Objevte hlavní výhody elektronického řízení skladu s cenově dostupným pomocníkem. Mobilní skladník Gatema je určený pro rychlé a efektivní provádění jednoduchých skladových operací v on‑line režimu pomocí čárových kódů. Mobilní skladník je plně kompatibilní s Gatema WMS, díky čemuž nabízí snadný a rychlý přechod k pokročilejšímu řešení.
HELIOS Learning
V HELIOS Learning najdete více než 450 výukových videí, popisující jednotlivé funkce a moduly HELIOS iNuvio. Po jejich zhlédnutí se zorientujete v systému a budete schopní samostatně zpracovávat standardní úkony nezbytné k vaší práci. Ať už se se systémem HELIOS teprve seznamujete, nebo jste již zkušený uživatel co se potřebuje seznámit s novou oblastí, HELIOS Learning vás provede celým procesem.
Jobsignum
Jobsignum umožňuje plně automatizovaný nábor zaměstnanců pomocí elektronického vyplnění osobních dotazníků uchazeče o zaměstnání, schválení navržených dokumentů, automatické sestavení smlouvy, digitální podpis pracovněprávních dokumentů až po jejich převzetí uchazečem. To vše v souladu s platnou legislativou.
Tyto a mnoho dalších aplikací jsou součástí našeho portfolia. Pokud vás některá z aplikací AVAplace zaujala, nebo jste naopak v článku nenašli aplikaci, která by vyřešila váš problém, kontaktujte naše obchodní oddělení. Rádi s vámi probereme vaše požadavky a navrhneme to správné řešení pro vaši firmu.
コメント